18 min read

Ignatius av Loyola, Jesuittene og Illuminati.

Lagt ut av Santana Team Developers USA - 25. november 2017  (eller EPUB)

Ignatius av Loyola, født i 1491, i slottet Loyola, i Baskerland, Spania. Å være prest i Roma i 1534 skapte den sataniske Illuminati for å kontrollere sinnene til europeiske ledere gjennom hypnose, hekseri, trolldom og tankekontroll.

Loyola kommuniserte med det åndelige riket for å oppmuntre til avsløring om hvordan denne mektige og onde organisasjonen. Åndene ble virkelig kontrollert av ha-satan-demoner, som opplyste sinnet hans. Loyola ble arrestert på grunn av sine merkelige aktiviteter av dominikanske munker som hadde ansvaret for den beryktede spanske inkvisisjonen. Han ble løslatt fra sine inkvisitorer med ondskapens makter som hersket der.

I 1539 var Ignatius av Loyola før pave Paul III og presenterte et konsept for en ny presteorden kalt Jesu Society [sic] (jesuittene) hvis formål var å tjene "Hans hellighet." Pope kjøpte ideen og godkjente 27. september 1540 ble Loyola den første jesuittoverlegen. Og den ble erklært urørlig av paven.

Ved hjelp av systematisk meditasjon, bønn, kontemplasjon, visualisering og lyssetting falt Loyola i transe og ekstase. Han ble sett å levitere fra bakken, ettersom mange jesuitter fullstendig under Satans makt, inkludert Alberto Rivera, tidligere jesuittprest, som siterer dette og som vi vil diskutere senere. Loyola brukte filosofi, metafysikk, logikk, psykoanalyse, psykologi, hypnose, telepati, parapsykologi (vitenskapelig trolldom), psykiatri, psykoterapi, de kalles nå atferdsvitenskap.

Da Ignacio de Loyola kom under Vatikanets makt, la han sin okkulte organisasjon, 'The Illuminati', under dekke av den romersk-katolske institusjonen. Illuminati ble i all hemmelighet den viktigste grenen av Jesuittordenen. Loyola visste at Illuminati-jesuittene til slutt ville være i stand til å kontrollere verdensøkonomien, internasjonal bankvirksomhet, militær, alle grener av trolldom og hekseri, verdensreligioner og sette menneskeheten på kne for å tjene paven.

"Wienerkongressen var en svart konspirasjon mot folkelige regjeringer der" de høye kontraherende partiene "kunngjorde ved utlogging at de hadde dannet en "hellig allianse." Dette var slørmasken de brukte for å lure folket. Den spesielle oppgaven til Verona-kongressen var RATIFIKASJON av artikkel seks i Wien-kongressen, som kort sagt var et løfte om å pervertere eller ødelegge populære regjeringer uansett hvor de ble funnet, og gjenopprette monarkiet som var blitt avsatt.

"De høye kontraherende parter" i denne avtalen, som var Russland, Preussen (Tyskland), Østerrike og pave Pius VII, kongen av de pavelige statene, ble enige om en hemmelig avtale. "- Bruce McCarty Den undertrykte sannheten om attentatet. av Abraham Lincoln (Den undertrykte sannheten om mordet på Abraham Lincoln), Arya Varta Publishing., 1924, s. 7

"Suverenen av 'Den hellige allianse' hadde bundet sammen store hærer og inngikk snart et høytidelig løfte om å vie til undertrykkelsen av alle opprør fra folket til fordel for frie regjeringer, og pave Pius VII bestemte seg for å vie jesuittene, støttet deres politiske makt til oppnå det målet. visste trofast hva de skulle søke på den jobben, og rådet derfor, i sitt dekret om restaurering, å strengt følge de 'nyttige råd og sunne tips' som Loyola hadde gjort absolutt til hjørnesteinen i samfunnet for. ” – RW Thompson, The Footprints of the Jesuits (Footprints of the Jesuits), Hunt & Eaton, 1894, s. 251.

De fleste vet veldig lite om jesuittpaven. Grunnen til dette er at de er et hemmelig samfunn, tror at jesuittene bare er en annen religiøs orden. For å forstå hva Jesuittenes orden eller Jesu samfunn [sic] er, vennligst vurder dette sitatet:

Gjennom kristendommens historie ble protestantismen truet av formidable fiender. Da de passerte reformasjonens første triumfer, tilkalte Roma nye styrker i håp om å ødelegge dem. På dette tidspunktet ble jesuittordenen opprettet (i Paris 15. august 1534), den mest grusomme, skruppelløse og mektigste av alle pavedømmets forkjempere. Avskåret fra jordiske bånd og menneskelige interesser, døde for å kreve naturlig hengivenhet, fornuft og samvittighet helt til taushet, kjente de ingen regel, ingen løkker, men de av hans orden, og ingen plikt enn å utvide dens makt.

Kristi evangelium [sic] hadde gjort dets tilhengere i stand til å møte fare og tåle lidelse, uavskrekket av kulde, sult, hardt arbeid og fattigdom, for å heve din sannhets flagg i møte med stativet, fangehullet og staven. For å bekjempe disse kreftene inspirerte jesuittismen sine tilhengere med en fanatisme som gjorde det mulig å støtte disse farene, og å motsette seg sannhetens makt all bevæpning av skuffelse. Det var for stort for dem til å begå kriminalitet, intet bedrag var for basalt for dem å praktisere, ikke veldig vanskelig for dem å påta seg forkledning. Det sverget til evig fattigdom og ydmykhet, det ble studert for å oppnå rikdom og makt, for å være lojale for å styrte protestantismen og gjenopprette det pavelige overherredømmemålet.

Når de vises som medlemmer av deres orden, bruker de et slør av hellighet, besøker fanger og sykehus, betjener syke og fattige, bekjenner at de har gitt avkall på verden og bærer Jesu hellige navn [sic], som var av alle nettsteder som gjør det bra. Men under dette uskyldige ytre var de mest kriminelle og dødelige formål ofte skjult. Det er et grunnleggende ordensprinsipp at målet rettferdiggjør midlene. Ved denne oppførselskoden var løgn, tyveri, mened, attentat ikke bare tilgivelse, men prisverdig, når de tjente kirkens interesser. Under forskjellige forkledninger åpnet jesuittene veien for statlige kontorer, klatret opp trappene for å bli kongers rådgivere og utformet nasjonenes politikk.

De ble tjenere for å spionere på sine herrer. De etablerte høyskoler for sønner til prinser og adelsmenn, og skoler for vanlige folk og barna til protestantiske foreldre ble tiltrukket av overholdelse av popiske ritualer. All utendørs oppvisning av pomp og prakt av den popske tilbedelsen ble brakt for å forvirre sinnet og blende og fengsle fantasien, og dermed friheten som fedrene hadde arbeidet hardt for og ble forrådt av sønnene. Jesuittene spredte seg raskt over hele Europa, og hvor enn de gikk, ble det gjenoppliving av pavedømmet. – EG White, The Great Controversy (The Great Controversy), s. 234, 235 Pacific Press Assn., 1911.

Den 21. juli 1773, pave Clement XIV "opphevet og utryddet jesuittordenen for alltid," Frankrike, Spania og Portugal hadde uavhengig forstått at jesuittene blandet seg inn i statens anliggender og derfor var fiender av regjeringen. Reaksjonen fra paven var et svar på presset fra monarkiene. Kong Joseph av Portugal undertegnet et dekret "ved hvilket jesuittene ble fordømt som 'forrædere, opprørere og fiender av riket ...'" Pave Pius VII i august 1814, gjenopprettet jesuittene til sine tidligere rettigheter og privilegier.

Tidligere amerikanske president John Adams skrev til sin etterfølger, Thomas Jefferson, "Jeg liker ikke at jesuittene dukker opp igjen, hvis det noen gang har vært en kropp av menn som fortjener evig fordømmelse på jorden ... det er selskapet ... "Jefferson svarte:" Som du, jeg avviser gjenopprettelsen av jesuittene, for det betyr et skritt tilbake fra lys til mørke. "

US News og World Report uttalte at jesuittene absolutt blander seg i nasjoners anliggender. Artikkelen sa: ... "Jesuitter har spilt en viktig rolle i sandinistrevolusjonen i Nicaragua Noen jesuitter har sluttet seg til kommunistpartiet En prest i El Salvador har hevdet at hans orden arbeider for å fremme marxismen og revolusjonen, ikke for Gud [sic ] … Jesuittene har sluttet seg til venstreorienterte bevegelser i Mellom-Amerika og Filippinene, og har tatt til orde for en sammensmeltning av marxisme og romersk-katolisisme i det som kalles 'frigjøringsteologi. "

Når USA ønsket å bruke de mest skitne måtene politikk Haig-Kissinger avfolking i Mellom-Amerika var jesuittene som organiserte og tilskyndet folket til å gå inn i borgerkrig. Uansett hvor jesuittene går, følger revolusjonen umiddelbart. "Jeg føler meg alltid trist når jeg ser eller hører om folk som er skadet, men ifølge min forskning fortjente trolig jesuittprestene som ble myrdet i Mellom-Amerika det." William Cooper, Behold the Pale Horse (Se den bleke hesten).

MERK: WILLAM COOPER ER PRESENTERT FEM MENN (CIA) HJEMME I 1998 OG VI DREPT ETTER AT VI UTGIVER QUEMARROPA SE DEN BLEKE HESTEN.

Jesuittene fungerer som pavedømmets hemmelige politiverden. De er en hemmelig orden og går til ytterligheter for å holde verkene til hans Society of Jesus [sic] hemmelige. De fortalte ingen at de er jesuitter. For alle ytre utseende er de som alle andre mennesker. Men …

"De er jesuitter: Dette menneskesamfunnet, etter å ha utøvd sitt tyranni i to hundre år, ble til slutt en veldig formidabel verden, og truet hele undergravingen av all sosial orden, at selv paven, hvis hengivne undersåtter de er, og må være, av ed av deres samfunn, ble tvunget til å oppløse dem. [Pave Clement undertrykte jesuittordenen i 1773]

"De hadde imidlertid ikke blitt undertrykt på femti år, før den svake innflytelsen fra pavedømmet og eneveldet krevde deres nyttige triks for å motstå lyset av demokratisk frihet, og pave Paul VII samtidig med dannelsen av 'Den hellige allianse' (1815) ) gjenopplivet jesuittenes orden i all sin makt ...

«Og verden trenger å bli fortalt hva jesuitter er? De er et hemmelig samfunn, en slags frimurerorden med ekstra funksjoner av avskyelig skitt, og tusen ganger farligere. De er ikke bare prester, eller religiøse trosbekjennelser, de er kjøpmenn og advokater, og redaktører, og menn av ethvert yrke, som ikke har noe ytre merke for å bli anerkjent, de er i samfunnet kan anta hvilken som helst karakter, som lysets engler , eller statsråder. mørke, for å oppnå deres ene store mål … De er alle utdannet, forberedt og sverget til å starte når som helst, i hvilken som helst retning og menn, for enhver tjeneste, kommandert av overordnet i hans orden, bundet til ingen familie, samfunn, eller land, ved de vanlige bånd som binder enhver mann, og solgt for livstid til det romerske pavedømmets sak. ” – J.Wayne Laures, The Crisis in America, 1855, s. 265-267.

"Vatikanet fordømte USAs uavhengighetserklæring som ond og kalte den amerikanske grunnloven et satanisk dokument." – Avro Manhattan, The Dollar and the Vatican, Ozark Book Publishers, 1988, s. 26.

I et brev fra John Adams til USAs president, Thomas Jefferson om jesuittene, leser vi:

«Vi vil ikke ha regelmessige svermer av dem her, i så mange forkledninger som bare en konge av sigøynerne kan anta, utkledd som malere, forleggere, forfattere og akademikere som styrer? Hvis det noen gang har vært en kropp av menn som fortjente evig fordømmelse på jorden og helvete, er disse Loyola Society [jesuittene] -. George Reimer, The New Jesuits, Little, Brown og Co., 1871, s 14.

Her er jesuittens innvielsesed (bokstavelig oversatt):

Yo_______ _______, nå i nærvær av den allmektige Gud, den velsignede Jomfru Maria, den velsignede døperen Johannes, de hellige apostlene, min spøkelsesaktige far, overordnet i Jesu Society grunnlagt av St. Ignatius av Loyola, i Pavebrevet til Paulus III og fortsetter til i dag, ved jomfruens liv, Guds matrise og Jesu Kristi stav, erklærer og sverger at Hans Hellighet Paven, er Kristi vise-regent og er det sanne og eneste overhodet av den katolske eller universelle kirke over hele jorden, og under nøklene til å binde og løse gitt av hans hellighet, min Frelser, Jesus Kristus, har han (paven) makt til å detronisere kjettere, enten det er konger, prinser, stater, samvelder og regjeringer. og de er helt sikkert ødelagt.

Så slutten på min makt vil jeg forsvare denne lovlæren og sedvanen om 'Hans Hellighet' mot alle usurpatorer eller protestantiske autoriteter, spesielt den lutherske kirken i Tyskland, Holland, Danmark, Sverige og Norge og den nå påståtte autoriteten til kirker i England og Skottland, og avdelinger av disse som nå er etablert i Irland og på kontinentet av Amerika og andre steder, og alle tilhengere med hensyn til at de er tilranet og kjetterske, mot 'Moderkirken Roma. "

«Jeg fordømmer og fornekter nå enhver pakt gitt til enhver kjettersk konge, prins eller stat, kalt protestanter eller liberale, eller lydighet til enhver lov, dommere og embetsmenn.

«Jeg erklærer videre at læren til kirkene i England og Skottland, kalvinistene, hugenottene og andre om navnet protestanter eller frimurere skal være forbannet, og at de selv skal fordømmes som ikke vil gi avkall på dem.

«Jeg erklærer videre at jeg vil hjelpe til og gi råd til alle eller noen av agentene 'Hans Hellighet' uansett hvor jeg er, i Sveits, Tyskland, Holland, Irland eller Amerika, eller i et hvilket som helst annet rike eller territorium som skal komme, og jeg vil gjøre det. mitt beste for å fjerne kjetterske protestanter eller frimurers doktriner og ødelegge alle falske makter, juridiske eller andre.

«Jeg lover og erklærer videre at jeg imidlertid har lov til å påta meg enhver kjettersk religion for å spre interessene til 'Moderkirken' for å holde hemmelig og privat alle tips fra tid til annen fra dens agenter, som de meg tillit og ikke avsløre, direkte eller indirekte, med ord, skrift eller omstendigheter uten å kjøre alt som bør foreslås, gis til ansvar eller oppdages til meg av deg for den 'åndelige far', eller noen annen hemmelig ordre.

"Jeg lover og erklærer videre at jeg ikke vil ha noen mening eller vilje av min egen eller noen mentale forbehold hva det enn er, selv som en død kropp (perinde ad cadaver), men uten å nøle adlyde hver eneste befaling jeg kan motta fra mine overordnede i pavens og Jesu Kristi milits.

«At jeg vil dra hvor som helst i verden hvor enn han blir sendt, til de frosne områdene i nord, jungelen i India, til sivilisasjonens sentra i Europa, eller de grusomme forfølgelsene av de barbariske villmennene i Amerika uten murring og klagesang, og Jeg vil være underdanig i alle ting som ble formidlet til meg.

«Jeg lover og erklærer videre at jeg, når anledningen byr seg, forbereder og nådeløs krig, hemmelig og åpent mot alle kjettere, protestanter og frimurere, slik jeg har blitt befalt å gjøre for å utrydde dem fra hele jordens overflate, og at jeg ikke vil spare verken alder, kjønn eller tilstand, og at jeg vil henge, brenne, ødelegge, koke, flå, kvele og begrave levende disse beryktede kjettere; rive av magene og livmorene til deres kvinner, og vil knuse hodet til deres spedbarn mot veggen for å utslette deres uhyggelige rase.

At når det samme ikke kan gjøres åpent, vil jeg i hemmelighet bruke giftbegeret, kvelningssnoren, dolkens stål, blykulen, uavhengig av personenes ære, rang, verdighet eller autoritet, uansett tilstand i livet, enten offentlig eller privat, fordi jeg når som helst kan gjøres ryddig av agenter for paven eller overordnede fra Brorskapet til "Hellige Fader" til Jesu samfunn.

"Til bekreftelse som jeg herved vier mitt liv, min sjel og alle kroppslige krefter, og med dolken som jeg nå mottar vil jeg skrive under på mitt navn skrevet i mitt blod som vitne om dette, og hvis jeg er bevist falsk eller svak i min besluttsomhet, må mine brødre og medsoldater fra pavens milits kutte av hendene og føttene mine og halsen min fra øre til øre, magen min åpnet seg og svovel brent inni med all den straff som kan påføres meg på jorden og min sjel skal bli torturert av demoner i evig helvete for alltid.

"At jeg alltid stemmer når jeg stemmer på en katolsk ridder fremfor en protestant, spesielt en frimurer, og jeg vil forlate partiet mitt for å gjøre det, at hvis to katolikker er på billetten, vil jeg sørge for hvilken som best støtter 'moren' Kirken og vil stemme deretter.

«Det jeg prøver å ikke ansette en protestant hvis det er i min makt til å prøve eller ansette en katolikk. Som jeg vil gjøre de katolske jentene i protestantiske familier til en ukentlig rapport som skal lages om kjetternes interne bevegelser.

«At jeg vil forsyne meg med våpen og ammunisjon slik at jeg kan være klar når ordet er vedtatt, eller blir beordret til å forsvare kirken enten som enkeltperson eller med pavens milits.

"Alt som jeg, ______________, sverger ved den velsignede treenigheten og det velsignede sakramentet som jeg nå får spille og delvis oppfylle denne min ed.

"Som vitnesbyrd om dette papiret tar jeg dette helligste og velsignede nattverds sakrament og attesterer det samme videre med navnet mitt skrevet med spissen av denne dolken dyppet i mitt eget blod og forseglet i lyset av det hellige sakrament."

JEG TROR IKKE AT DENNE JESUITTENES ED IKKE MÅ HA INGEN FORKLARING.

Napoleon Bonaparte kom med denne uttalelsen:

"Jesuittene er en militær organisasjon, ikke en religiøs orden. Deres høvding er en general for en hær, ikke bare far-abbed for et kloster, og målet for denne organisasjonen er: ... PODER Makt i sin mest despotiske utøver absolutt makt. , universell makt, makt til å kontrollere verden ved vilje av en enkelt manns jesuitisme er den mest absolutte av despotismene;. mens de største og mest enorme overgrepene …

"Jesuittenes general insisterer på å være herre, suveren, over suverenen. Uansett hvor jesuittene blir tatt opp, vil de være mestere, koste hva det måtte koste. Samfunnet av dem er diktatorisk natur, derfor er den uforsonlige fiende til all konstituert autoritet. Hver handling, enhver forbrytelse, uansett hvor grusom, er et fortjenstfullt arbeid, hvis det er begått av interessen til Jesuittenes forening, eller etter ordre fra generalen. ” – General Montholon, Minnesmerke over Napoleons fangenskap ved St. Helena, s. 62, 174.

I lys av disse påstandene dukker det opp flere spørsmål. Siden jesuittene begynte et direkte angrep på Amerika i 1815 og ingenting hindrer dem, er da politikken som utføres i Amerika i dag under direkte kontroll av despoten i Roma? Var det drapene på fremtredende personer, som amerikanske presidenter, Abraham Lincoln, William McKinley, James Garfield, John Kennedy, inspirert og utført av jesuittene? Har grusomhetene som første verdenskrig, andre verdenskrig, Vietnamkrigen, hendelsen i Waco Texas, Oklahoma City og ødeleggelsen av Twin Towers Vatikanet planlagt for deg? Alt dette og hvordan de har behandlet og lykkes med å ødelegge den dyrebare amerikanske grunnloven? Dette vil vi diskutere i fremtidige innlegg.

Som om Wien-kongressen ikke hadde vært tilstrekkelig klar over målene til europeiske monarker og jesuittordenen, var det to andre som ble innkalt til kongressen. Den første av disse ble kalt til Verona i 1822. Under denne kongressen ble det bestemt at Amerika skulle være målet for jesuittutsendinger og at Amerika skulle ødelegges for enhver pris.

Den andre kongressen ble holdt i Chieri, Italia i 1825. Her er hva som ble bestemt:

«I 1825, noen år etter tilbakekomsten av jesuittordenen, fant et hemmelig møte med jesuittledere sted ved College of Chieri nær Torino i Nord-Italia. På dette møtet ble planer diskutert for å fremme den pavelige makten i verden, til destabilisering av regjeringer som var i veien og for å knuse all motstand mot planene og ambisjonene til jesuittene ... "som vi sikter mot, er imperiet av verden …

«Vi må få dem til å forstå [verdens store menn] at årsaken til ondskapen. Den dårlige gjæren forblir der til protestantismen, protestanter må avskaffes fullstendig … Kjettere er fienden vi må utrydde …

"Så vil Bibelen, den slangen som med oppreist hode og blinkende øyne truer oss med sin gift mens den drar jorden bli omgjort til et septer så snart vi kan fange det." – Hector Macpherson, Jesuittene i historien, Ozarc Book Publishers, 1997, vedlegg.

Målet til Chieri er klart, ødelegge protestantismen for enhver pris, og gjenopprette pavedømmets timelige makt. - VERDENSOMSPENNENDE. Når vi ser Johannes Paul II reise verden rundt og bli akseptert over hele verden som "fredens mann", kan vi se hvordan jesuittplanen, innstiftet i Chieri, fungerer. Det protestanter (alle kristne) ikke innser er at hele kristendommen er undergravd av jesuittene og alle de pastorene som nekter å fordømme HOREN AV ROMA er deres agenter som jobber for økumenikk og bringer folkemengder til Roma, de vil bli fullstendig flau av disse pastorene når de kneler foran paven av Roma og kysser ringen hans og ikke vet noe mer ...

Disse møtene i Wien, Verona og Chieri-acetat ble innkalt til hemmelige som mulig. En mann deltok imidlertid på de to første kongressene og kunne ikke tie. Den britiske utenriksministeren George Canning kontaktet den amerikanske regjeringen for å advare om at monarkene i Europa planla å ødelegge de frie institusjonene i Amerika.

"Det er på grunn av denne konspirasjonen mot de amerikanske republikkene fra de europeiske monarkiene at den store britiske statsmannen Canning, gjorde den amerikanske regjeringen oppmerksom på, og statsmenn, inkludert Thomas Jefferson, som fortsatt var i live på den tiden, tok aktivt del i bringe frem erklæringen fra president Monroe i sin årlige rapport til kongressen i USAs melding om at USA vil betrakte det som en fiendtlig handling mot den amerikanske regjeringen og en fiendtlig handling, dersom denne koalisjonen av noen makt i Europa noensinne forpliktet seg til å etablere på landaksjoner på det amerikanske kontinentet enhver kontroll over enhver amerikansk republikk, eller å erverve territorielle rettigheter.

«Dette er den såkalte Monroe-doktrinen. Trusselen under den hemmelige traktaten i Verona om å undertrykke folkestyret i de amerikanske republikkene er grunnlaget for Monroe-doktrinen. Denne hemmelige traktaten beskriver klart konflikten mellom den monarkiske regjeringen og folkestyret, og regjeringen få mot regjeringen for mange. ” – McCarty Burke, Den undertrykte sannheten om mordet på Abraham Lincoln, s. 10

Monroe-doktrinen var USAs svar på jesuittkongressen i Wien, Verona og Chieri. USA ville vurdere en krigshandling hvis noen europeisk nasjon søkte kolonial utvidelse på den vestlige halvkule. Jesuittene har i all hemmelighet vært i stand til å angripe og infiltrere Amerika for å oppnå nøyaktig det Monroe-doktrinen ble innstiftet for å beskytte. De har kunnet gå ustraffet i denne forbindelse fordi det har blitt gjort med total hemmelighold under dekke av å være en kirke.

I et brev til president Monroe kom Thomas Jefferson med følgende observasjon:

«Spørsmålet som presenteres i brevene du sendte meg, er det viktigste som har blitt tilbudt min ettertanke siden uavhengigheten. Det som gjorde oss til en nasjon, dette markerer kompasset vårt og peker kursen vi må ta over tidens hav som åpner seg for oss. Og vi kunne aldri ta fatt på det under mer lovende omstendigheter. Vår første og høyeste nøkkel bør være, aldri viklet inn i Europas krangel.

Vårt andre, aldri å la Europa blande seg inn i de uavhengige statene i Atlanterhavet. Amerika, nord og sør, har en rekke andre interesser enn Europas, og er spesielt deres egne. Hun burde ha sitt eget system, atskilt fra Europas. Mens Europa arbeider for å bli despotismens hjemsted, bør vår bestrebelse være å gjøre vår halvkule til en av frihet ... Vi må erklære vår protest mot den grusomme krenkelsen av nasjoners rettigheter, ved innblanding fra en i interne anliggender til den andre, så velduftende startet av Bonaparte, og nå videreført av den like lovløse Alliansen, som kaller seg Hellig …

«Vi vil motsette oss det med alle våre ressurser, tvangsinnsats av enhver annen makt … Spørsmålet som nå foreslås innebærer å holde ut som et resultat, og som en avgjørende innvirkning på våre fremtidige skjebner, for å gjenopplive all interessen jeg har følt så langt ved slike anledninger , og indusere menn til faren for anmeldelser, som beviser bare mitt ønske om å bidra med min del til og med alt som kan være til nytte for landet vårt -. Files, Mount Holyoke College.

Jefferson så dette som en stor krise i Amerikas unge historie fordi de utspekulerte og skumle jesuittene hadde blitt ordinert til at målet var å ødelegge Amerika.

Monroe-doktrinen utfordret ethvert fremskritt fra Europa til Amerika. Men Monroe forsto egentlig ikke at dyktige jesuitter ikke ville bruke våpenmakt for å nå sine mål i utgangspunktet. De ville bruke list, ondskap og total hemmelighold, de ville appellere til menneskets mest grunnleggende punkter. De ville plante sine agenter i posisjoner med rikdom og makt, og deretter ville de bruke hans innflytelse til å gi dens store premie – undergraving og ødeleggelse av ethvert protestantisk prinsipp som fremsatt i den amerikanske grunnloven.

Den "SVARTE PAVEN" Den "svarte paven" [svart refererer her til skjulte og hans onde aktiviteter, ikke til rase eller farge] er den mest hemmelige skjulte figuren og personligheten for verden, av alle Illuminati. Dette har tittelen General Superior for det ondskapsfulle kompaniet til Jesus, jesuittene. Vi vet aldri hvem den svarte paven før lenge etter hans død, hemmelighold er spørsmålet til jesuittene, med mindre en i deres rekker avslører, slik det skjedde for noen år siden med biskop Alberto Rivera som diskuterte alle jesuittenes nett og dermed ble gitt en kopp gift, som det tydelig fremgår av eden ovenfor, snakk om ham senere.

I 1965 ble Pedro Arrupe, jesuittprest valgt til overordnet general eller jesuittenes svarte pave, umiddelbart etter Vatikanet II-kongressen (1962-1965). Den svarte paven er virkelig lederen for pavens milits, Satans hær. Umiddelbart etter møtte han i Roma på jesuittgeneralen fra hele verden og medlemmer av kongregasjonen av "Det hellige kontor" (Inkvisisjonens kontor, det er disse som utgjør domstolen, dømmer alle kjetterier og lovbrudd som fører til mistanke om Deres medlemmer er sverget til den strengeste hemmelighold).

Pedro Arrupe ble ansett som moderat liberal og var for ettergivende i administrasjonen av denne ordenen og førte til konflikt med Vatikanet. Arrupe trakk seg i 1983 på grunn av "dårlig helse" og var faktisk den første overgeneral av jesuittene som ga avkall i historien, i stedet for å bli til hans død. Var han egentlig uvel? Eller fikk du koppen med gift også? Dette vet jeg ikke, men ut fra stien å dømme … Grev Hans Kolvenbach Holland inntok hans plass som jesuittenes overordnede general.

Deretter vil vi presentere fakta og påstander forårsaket katastrofale og noen ganger ført til å skje av seg selv, av jesuittene. Hver av dem vil ha sin historiske forklaring i fremtidige kapitler av denne boken.

En. Opprettelse og bevilgning av Federal Reserve Bank (sentralbanken) i USA, som kontrollerer hele den amerikanske bankvirksomheten, og dermed USA og dets president.

To . Etablering av Det internasjonale pengefondet (IMF ved akronymet på engelsk), som de ytterligere har utarmet alle land i den "tredje verden" som gir lån til sine herskere, lån som aldri når landsbyene og forblir i lommene til herskerne i disse landene, som det viser oss situasjonen til Venezuela, Argentina og mange andre.

Tre. Opprettelsen av De forente nasjoner og alle dets avhengigheter. Agentur som ikke tjener noen hensikt, bare å destabilisere verden og forberede seg på levering av alle krefter til horen i Roma.

Fire. April. Attentatet på USAs president William Henry Harrison. Hemmeligheter terrorister Hill Hughes.

Fem. Kan. Attentatet på USAs president Abraham Lincoln, slik det er godt beskrevet i selvbiografien til far Charles Chiniquy, en katolsk prest som tjenestegjorde 50 år etter Roma og kjente til alle triksene hans, forlot Roma og rapporterte alt dets nett, prøvde å drepe ham mange ganger. – Charles Chiniquy, Femti år i kirken i Roma, Chic Publications.

Seks. Attentatet på president John Kennedy, for å ville kutte Vietnamkrigen og avskaffe Federal Reserve Bank.

Syv . Alt dette I still Wars, første verdenskrig, andre verdenskrig, The Bloody Dismemberment Country of Jugoslavia under andre verdenskrig og senere på 1900-tallet, Vietnamkrigen. Koreakrigen, Grisebukta på Cuba mislykket i å støtte sin akolytt, Fidel Castro, jesuitt ved makten, slaktingen av Jonestown, slaktingen av Waco, bombingen av Oklahoma City, Tvillingtårnenes ødeleggelse og mange flere som vil bli diskutert i fremtidige kapitler.

Igjen, JEG MÅ MINNE DEG OM AT DU IKKE TROR IKKE EN BITT AV FORSKJELL, DET ER VIKTIG Å FORSTÅ AT HVIS DE TROR DETTE, OG DE HAR MAKT OG PENGER, VIL DEN NYE VERDENSORDEN VI GIR DET MANGE FORSKREKTE ANDRA. .

Eliyahu Ibzan - Oversett av tysk romantiker

Innlegg av Frank Richardson fra romanticdevs@gmail.com DE


COPYRIGHTS

Copy & Paste the link above for Yandex translation to Norwegian.

WHO and WHAT is behind it all ? : >

The bottom line is for the people to regain their original, moral principles, which have intentionally been watered out over the past generations by our press, TV, and other media owned by the Illuminati/Bilderberger Group, corrupting our morals by making misbehavior acceptable to our society. Only in this way shall we conquer this oncoming wave of evil.

Commentary:

Administrator

HUMAN SYNTHESIS

All articles contained in Human-Synthesis are freely available and collected from the Internet. The interpretation of the contents is left to the readers and do not necessarily represent the views of the Administrator. Disclaimer: The contents of this article are of sole responsibility of the author(s). Human-Synthesis will not be responsible for any inaccurate or incorrect statement in this article. Human-Synthesis grants permission to cross-post original Human-Synthesis articles on community internet sites as long as the text & title are not modified